loading...

تك بلاگ

بهترينهاي كسب و كار ايران

بازدید : 93
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آدمي از ديرباز به دنبال انجام كارهاي خود به شيوه هاي ساده و راحت تر در زمان كم و با كيفيت بسيار بالا بوده و هست و به همين منظور با بهره گيري درست از علم و دانش خود به موفقيت ها و دستاورد هاي شگرف در اين زمينه رسيده است. اين استراتژي ما، همه امور را شامل مي شود كه از مهم ترين آن ها ميتوانيم به خريد اقلام مورد نياز خود اشاره كرد.


يكي از رايج ترين نوع خريدها در دنياي امروز خريد اينترنتي است. اين روزها اطلاعات مردم در خصوص ماهيت اينترنت و فروشگاه هاي مجازي فقط به صورت دانسته هايي كلي است و چندان اطلاعات كاملي در مورد جزئيات آن و امكانات و مزاياي فروشگاه هاي اينترنتي ندارند.

بهترين فروشگاه آنلاين ايرانبهترين فروشگاه آنلاين ايران

تاريخچه فروشگاه اينترنتي در ايران

با حضور اينترنت و استقبال مردم از آن باعث شد كه براي آساني در خريد و فروش، تجارت اينترنتي ايجاد شود و خريداران بدون جابجا شدن و اتلاف وقت به راحتي محصول مورد نظر را خريداري كرده و آن را درب منزل دريافت كنند.
پيشگام تجارت اينترنتي را بايد تيم برنرز لي بدانيم كه در سال 1991 استارت اين كار را زدند و با راه اندازي بانك داري آنلاين، شركت پيتزا هات نخستين فروش اينترنتي را تاسيس كرد.
در فروشگاه هاي اينترنتي روال كار به اين گونه است كه ابتدا فروشنده كالاهاي موجود خود را دسته بندي و ليست ميكند و آن را در اختيار مشتري قرار ميدهد تا مشتري با توجه به نياز و توان مالي خود كالاي مورد نياز را سفارش دهد.

مشتري از راه هايي كه فروشنده تعبيه ديده است وجه كالا را پرداخت مي كند كه اكثرا به وسيله ابزار هاي پرداخت الكترونيك صورت ميگيرد، به طور مثال كارت هاي الكترونيكي در هر دو نوع مجازي و فيزيكي قابل استفاده اند كه البته از حالت فيزيكي و در محل آن بيشتر در فروشگاه هاي اينترنتي محلي استفاده ميشود و در فروشگاه هاي اينترني جهاني غير قابل استفاده است.

بهترين فروشگاه آنلاين ايرانبهترين فروشگاه آنلاين ايران

نحوه رسيدن كالا به دست مشتري هم با توجه به فاكتور هايي از قبيل نوع كالا، حجم و وزن آن و مكان مشتري، متغيير است كه ميتواند با پيك موتوري، پست، پست ويژه و … باشد. مهم ترين نكته در فروشگاه هاي اينترنتي كشور جلب اعتماد مشتري است كه فروشنده هاي فروشگاه هاي اينترنتي براي تامين اعتماد مشتري از تخفيفات و فراهم كردن كالاي با كيفيت استفاده ميكند.

امروزه فروشگاه آنلاين قدرت زيادي گرفته و به جرات ميتوان گفت كه در بسياري از كشورها جاي خريد حضوري را گرفته اند. از بهترين فروشگاه هاي اينترنتي دنيا ميتوان به Amazon و e bay و asos و walmart و … اشاره كرد.

در كشور ما هم چند سالي است فروشگاه اينترنتي جزء بهترين سايت هاي ايراني بوده و بازار داغي دارند و فروشنده هاي بزرگي در حال فعاليت هستند. اگر شما هم جزو آن دسته از آدم هايي هستيد كه تابه حال از يك فروشگاه اينترنتي خريد نكرده ايد حتما اين مقاله را تا آخر مطالعه كنيد تا شما را با 10 تا از بهترين سايت هاي فروشگاه اينترنتي ايران در سال 98 آشنا كنيم تا شما بتوانيد با مزايا و معايب هر يك از آن ها به صورت كامل و با جزئيات ريز و درشت آن آشنا شويد تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.

بهترين فروشگاه هاي اينترنتي ايرانبهترين فروشگاه هاي اينترنتي ايران

ديجي كالا اكنون در سال 1398 با دارا بودن بيش از 10 سال سابقه كار و با قوانيني استاندارد مانند پرداخت در محل تحويل كالا، ضمانت 7 روزه و بازگشت كالا و تضمين اصالت كالا موفق شده است كه به عنوان بزرگترين و بهترين فروشگاه اينترنتي ايران مشهور شود و رتبه سوم الكسا در كشور را كسب نمايد، به گونه اي كه مرجع خريد خيلي از ايرانيان و حتي مردم ديگر كشور ها قرار گرفته و افتخارات زيادي هم در اين زمينه كسب نموده است. با ورود به سايت ديجي كالا با دنيايي از انواع كالا ها روبرو مي شويد ديجي كالا نمونه اي از مثال معروف از “شير مرغ گرفته تا جان آدميزاد” است و هرآنچه كه نياز داشته باشيد و به ذهن شما خطور كند را مي توانيد در اين فروشگاه اينترنتي پيدا كنيد. سايت ديجي كالا ابتدا در ليست محصولات خود فقط محصولات ديجيتال محدودي داشت اما با پيشرفت روز افزون، امروزه به بهترين سايت فروشگاه اينترنتي كشور مبدل شده كه مي توان هر آنچه در زندگي فردي مورد نيازتان است را تامين نمايد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 13
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 595
  • بازدید کلی : 2489
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه